sobota, 31 stycznia 2015

                                                                  Już wróciłam!!

                                                     Siemaneczko!Co tam u Was?

 Mamy już sobotę,wczoraj wróciłam z Zakopanego i tak jak obiecałam piszę do Was kolejną notkę tym razem o Zakopanym.Jest to super miasto,które powitało nas przepiękna zimą, niby nie miało być śniegu, więc wiecie wzięłam sobie vansy no i jadę,a tu nagle jak jesteśmy na miejscu to temperatura-5 stopni i śniegu do kostek jak nie więcej....
Kiedy dojechaliśmy na miejsce to od razu poszliśmy rozpakować się i na miasto, bo nie ma co marnować czasu a w górach nie byliśmy za długo.Była jakaś 20 godzina kiedy chodziliśmy po Kropówkach poszliśmy na kolacje i herbatę, która była zajebista w smaku,a potem od razu poszłam do sklepu kupić jakieś buty, no bo przecież nie będę ciągle chodzić w tych trampkach :)
Tak minął cały wieczór. Następnego dnia wstałam o 7,bo nie mogłam coś za bardzo spać,więc wypiłam poranną kawę i poszłam pochodzić po mieście, które jak się potem okazało jeszcze całe,ale to dosłownie całe śpi, no ale cóż nie było jak za bardzo chodzić po sklepach, bo były zamknięte,więc postanowiłam wejść sobie na Gubałówkę. Wchodziłam i wchodziłam, no ale w końcu weszłam, ale uwierzcie mi dla takich widoków było warto. Około 12 dotarli do mnie pozostali, jednak nie chciało im się chodzić po górach,więc poszliśmy na zakupy:) Nie będę tutaj pisać co kupiłam tylko potem zobaczycie na zdjęciach.Kolejny dzień był dość podobny,lecz jeszcze rano poszliśmy wjechać na Kasprowy, co się nie udało, bo kolejka była odwołana z powodu silnego wiatru,którego prawie nie było czuć,no ale ok,a potem od razu  na skocznie Adama Małysza. No i to by było na tyle bez większych szczegółów. Ogólnie wyjazd uważam za udany,ale za krótki!:( No i tak się skończyły moje dwa wspaniałe tygodnie ferii!:( Rozpoczął się weekend na który tak bardzo zawsze czekam,lecz teraz to chciała bym znowu poniedziałek,początek tygodnia,początek ferii, no ale niestety czasu nie cofniemy.
Trzeba się jeszcze cieszyć weekendem,bo potem już do szkoły:(

 A jak jest u Was? Jak spędziliście ferie? Mieliście już czy dopiero będziecie mieli? 



















                                                          wielka stopa???


No a to zakupy 


kredki dla bff


Takie buty kupiłam mogą być?


                                                                A to jest Edward:)

............................................................................................................................................                                                     NO to tyle, papa do zobaczenia :D

poniedziałek, 26 stycznia 2015

                                        Witam Was!     


                       O to drugi wpis zgodnie z moją wczorajszą obietnicą :)


   Mamy już poniedziałek, lecz nie jest mi jakoś specjalnie przykro z tego powodu, bo u mnie są ferie także wiecie jak to jest.Spanie do 12 potem śniadanie, oglądanie tv,spanie,kolacja a potem znowu spanie. Trochę jak w Garfildzie...Tak, to był by pięknie spędzony czas dla większości osób, lecz nie dla mnie. Jestem osoba raczej, która nudzi się siedząc w jednym miejscu i nic nie robiąc, choć nie zawsze,ale jednak często.Dzisiaj rozpoczął się drugi już niestety  tydzień ferii, mówię niestety, bo coraz bliżej do końca tego wspaniałego czasu,ale to nie o tym chciałam do końca pisać. ...Jest Poniedziałek,planów na dzisiaj jako takich nie mam, raczej odpocznę, bo nie dawno wróciłam z Warszawy, a już po jutrze jadę do Zakopanego na 3 dni także sami widzicie nie ma za bardzo leniuchowania w moich planach feriowych.
 W stolicy byłam jakieś 4 dni spotkałam się ze znajomymi,trochę pochodziliśmy po sklepach w Tarasach, potem po starym mieście,ale nie długo,bo było bardzo zimno(bryyy),a na koniec wybraliśmy się do kina na Uprowadzoną 3, bardzo fajny film,choć moim zdaniem 1 część była lepsza i tak bardzo szybko minął nam czas:( To by było na tyle, teraz łapcie kilka fotek z Wawy  i udanych ferii zimowych tym co je mają,a tych co nie mają no to szybkiego mijania czasu w pracy i szkole:)
Ps.Przepraszam za jakość na ostatnim zdjęciu,ale jest to jedyne zdjęcie, które zrobiłam nocą w Warszawie,a chciałam Wam pokazać jak fajnie jest oświetlone stare miasto:)








                                                       
                                      

                                                             









Do zobaczenia i miłego dnia:)

niedziela, 25 stycznia 2015

Witam wszystkich na moim blogu


                                                  SIEMANECZKO!



                                        Witam Was na moim blogu.

       Nie wiem za bardzo co pisać, więc może napiszę tak króciutko o sobie i o czym będzie ten blog.
Mam na imię Ania( tak wiem bardzo oryginalnie),interesuje się głownie muzyką,uwielbiam podróżować, zwłaszcza zimą do ciepłych krajów gdzie jest 30 stopni,a u nas np.0. Jest to coś niesamowitego.To może teraz coś o tym blogu, jest on moim pierwszym. Miałam go założyć już dawno,ale wiecie jak to jest przekładałam i przekładałam,ale w końcu dzisiaj się udało. Blog nie będzie tylko o modzie czy tylko o podróżach, bo chce,aby każdy znalazł tu sobie coś co go zainteresuje, a poza tym po co się ograniczać do jednego tematu? Możemy zrobić też tak,że po każdym moim wpisie Wy będziecie komentować co Wam się podobało,a co nie,oraz o czym chcielibyście,abym napisała w kolejnym wpisie.Co Wy na to? Jestem otwarta na Wasze sugestie:) Bloga będę starała się prowadzić systematycznie,nie wiem  dokładnie co ile będę dodawać różne wpisy,bo to zależy od tego ile będę miała wolnego czasu ,bo właściwie mogę dodawać coś codziennie,bo to nie problem włączyć komputer i napisać coś,np,że się zdobyło 5 level w pou tylko czy Wy to będziecie chcieli czytać? No wątpię:) Pewnie zdarzy się tak, że dodam czasem dwa wpisy w tygodniu,bo będę miała więcej czasu a czasem jeden na dwa tygodnie,bo wiecie nauka i te sprawy:)  No to chyba tyle, kończę na dzisiaj ten wpis,aby Was za bardzo nie zanudzić.
                                                           
                                                       Miłego wieczoru

                                              Trzymajcie się i do jutra:)